Friday 3 February 2012

Jom Ramai-Ramai ke Pentas Pilih Kasih 3 di Senawang!

Assalamualaikum dan hye semua peminat2 Pilih Kasih!! Pentas Pilih Kasih 3 tinggal lagi 2 hari je..Pentas Pilih Kasih kali ini disiarkan pada hari ahad jam 9 malam di TV2..Jom la ramai-ramai kita serbu KOMPLEKS PENYIARAN TUANKU MUHAMMAD,SENAWANG,NEGERI SEMBILAN(RTM SENAWANG) bersebelahan dengan sekolah SEDAR. MASUK PERCUMA tau..dan TIADA HAD UMUR..ada banyak kemudahan kat situ,,SURAU ada,PARKING pun okay..bukan senang kan nak tengok para pelakon2,ni la peluang korang..:-)

Hahh..cantikkan?? Apa lagi,jom la! Pada yang nak datang tengok live tu,datang awal sikit ye,dlm 8pm macam tu da boleh datang..Kenapa perlu datang sampai senawang??Ehh...Korang dapat jumpa Rosyam Nor,Erra Fazira,Umie Aida,Erma Fatima,Reza Mohamed,Fauziah Nawi,Hamzah Tahir dan ramai lagi! dan tentu2 korang dapat jumpa Artis-artis Pilih Kasih 3 yang hensem2,comel2 ni secara live! Rosyam Nor selaku juri tetap Pilih Kasih mesti korang kenal..Hero Malaya tu..Erra dan Umie pulak Ratu Filem Malaysia..



Korang pun mesti da tengok Kisah Pilih kasih yang disiarkan setiap Rabu dan Khamis 9pm di TV2 yang di hos kan oleh Muaz Mohamed kan??Mesti da ada artis favorite kan..apa lagi,undi2!! PKUNDI<jarak>nama artis dan hantar ke 33199..yg ni untuk 1 undi..yang untuk pukal pulak PKUNDI3/5/10<jarak>nama artis dan hantar ke 33199 

Sabtu kita ada Zooom Pilih Kasih jam 9 pm..Yang ni pengacara dia Iesya Toh yang cun melecun..Dalam rancangan ni,kita pergi Zooom artis2 Pilih Kasih 1&2..Kita tengok2 apa perkembangan dorang dalam dunia hiburan...Jeng..Jeng..Jeng..

Dan ahad ni la Pentas Pilih Kasih..Yang ni,hos letopssss Reza Mohamed yang jadi hos..Mesti lagi meriah kan Pentas??Setiap Ahad 9pm di TV2.. 

Kenal tak semua pengacara kita??Jap,bg korang tengok ye..:-)



Dan ni pulak artis2 pilih kasih 3!










No comments:

Post a Comment